Klantverhalen
Er is gefilterd op:
Een jaar later: hoe Fierit het White Yellow Cross blijvend heeft veranderd
Een jaar geleden vertelden Bregje Boetekees en Jan Peter Holtland van het White Yellow Cross Care Foundation (WYCCF) op Sint Maarten hoe hun organisatie de overstap maakte van papieren dossiers naar het Elektronisch Cliënten Dossier van Fierit. Inmiddels zijn ze verder in het traject. Hoe staat het er nu voor? En waar liggen de volgende ambities?Wzd-module in Fierit ECD: Minder administratie bij SOVAK
Met de nieuwe Wzd-module in het Fierit ECD zet Sovak een grote stap richting minder administratie en meer tijd voor cliënten. De vernieuwde module sluit beter aan op hun MDO-werkwijze en doet meer een beroep op de professionaliteit van begeleiders. Functioneel beheerder Jacqueline Oskamp en kwaliteitsbevorderaar Claudia Wagemakers vertellen hoe de implementatie verliep, welke voordelen het opleverde én hoe het bijdraagt aan bewustwording rondom onvrijwillige zorg.SEIN boekt grote stappen met applicatiebeheer van Fierit: “We hebben echt een sprint gezet”
Toen SEIN zonder interne applicatiebeheerder kwam te zitten, bood Fierit uitkomst. Met hun deskundige aanpak, domeinkennis en proactieve support zette SEIN grote stappen richting een toekomstbestendige ECD-omgeving. In dit verhaal spraken we manager Stijn de Geus (SEIN) over hun ervaring.Hoe Bergweide met applicatiebeheer van Fierit efficiënt blijft als kleine zorgorganisatie
Bergweide is een kleinschalige zorgorganisatie waar alles draait om persoonlijke zorg en efficiënt werken. Met een compacte organisatie kiezen ze bewust voor externe ondersteuning. Voor het applicatiebeheer van hun ECD vonden ze in Fierit een betrouwbare en passende partner. Zorgmanager Monique Ekers deelt haar ervaringen.Saxenburgh live met cliëntvolgsysteem: efficiënter werken en betere dataveiligheid
Saxenburgh heeft met succes het nieuwe cliëntvolgsysteem (CVS) in gebruik genomen. Dit systeem zorgt voor minder administratieve lasten, minder dubbelingen en een efficiëntere werkwijze. We spraken een aantal belangrijke betrokkenen over de livegang en hun ervaringen.Saba Cares over de succesvolle overgang van papieren dossiers naar digitale zorg met Fierit
Saba Cares, hét zorgcentrum op het eiland Saba in het Caribisch gebied, werkte voorheen met complexe papieren dossiervoering. Met de keuze voor Fierit als elektronisch cliëntendossier (ECD) heeft Saba Cares niet alleen een flinke sprong gemaakt in de digitalisering, maar ook de zorg voor hun cliënten naar een hoger niveau getild.Papieren dossiers zijn verleden tijd dankzij Fierit
Na meer dan vijftig jaar werken met papieren cliëntendossiers, was de White Yellow Cross Care Foundation (WYCCF) op Sint Maarten toe aan digitalisering. Het had behoorlijk wat voeten in aarde, maar na een soepel implementatietraject, werken de medewerkers van WYCCF sinds 1 februari met Fierit.Succesvolle Cloudtransitie: Saxenburgh Optimaliseert Zorg met Fierit as a Service
Onlangs is Saxenburgh succesvol overgestapt naar Fierit as a Service (FaaS), waarbij ze hun on-premise setup hebben vervangen door een cloudgebaseerde oplossing. Deze overstap is bedoeld om de organisatie te ontlasten van softwarebeheer, waardoor gebruikers zich kunnen concentreren op hun dagelijkse taken met verbeterde professionele applicaties.