Terug naar alle eventsBeurs14 - 16 Jun09:30

Maak het verschil, samen werken aan gezondheid

Zorg & ICT 2022

Dit evenement is geweest. Op 14, 15 en 16 juni stonden wij op de vakbeurs Zorg & ICT. We spraken weer veel interessante mensen en gaven inspirerende theatersessies. Hieronder vind je de onderwerpen en sprekers waarmee we de theaters vulden afgelopen juni.

Volgend jaar zijn we er weer! Zien we je daar?

Digitale innovatie als versterker van eigen regie

Heike Brandes & Anne Marsman

Dinsdag 14 juni 13:00-13:30

Eigen regie. Er zijn maar weinig termen binnen de zorg die zo vaak gebruikt worden als ‘eigen regie’. Maar wat is eigen regie eigenlijk en wat betekent het om géén ‘eigen regie’ te hebben?

Eigen regie kan worden versterkt door het hebben van inzicht in en overzicht op je eigen behandel- of begeleidingsproces, maar daarmee ben je als cliënt nog steeds maar beperkt in control. Door je ECD in te zetten als samenwerkingsplatform krijg je als cliënt de mogelijkheid zelf een bijdrage te leveren aan je eigen proces, je schrijft mee aan je eigen plan, hebt invloed op je eigen doelen en de voortgang daarop. Maar hoe kun je de tools die je ter beschikking staan ook echt gaan inzetten om je eigen regie te vergroten, en wat vraagt dat? Samen met ervaringsdeskundige en psychologe Anne Marsman gaat Heike Brandes, productmanager bij Tenzinger, op zoek naar antwoorden op deze vragen.

Van zorgdata naar inzicht en actie

Maja Vasić & Naud Wirtz

Donderdag 16 juni 11:30-12:00

In deze interactieve sessie neemt Maja Vasić, Business Developer bij data scale-up 6Gorilla’s, je mee in hoe real-time inzicht in je data al binnen een maand meetbare impact heeft op jouw zorginstelling. Samen met Naud Wirtz, Directeur van FortaServices, laat Maja zien hoe inzichten uit data toepasbaar gemaakt kunnen worden en hoe klein de stap naar volledige regie over je zorgprocessen is.

Cliëntspecifieke inzet van domotica in de langdurige zorg

Egbert Schaap & Gijs van Buitenen

Woensdag 15 juni 13:00-13:30

Domotica zet je het liefst zo cliëntspecifiek mogelijk in. Je wil veilige zorg bieden, zonder de privacy van je cliënt te schaden. Dat vraagt om slimme inzet van domotica. En om procedures die bepalen wie wanneer beslist wat er wordt ingezet. Behalve de cliënt zelf, spelen ook verwanten, zorgprofessionals en wet- en regelgeving hierin een rol. De inzet van domotica is veel meer dan alleen een technisch vraagstuk. Senior Business Consultant Egbert Schaap begeleidt samen met projectleider Gijs van Buitenen de implementatie van slimmere domotica bij zorginstelling SOVAK. In deze theatersessie nemen zij je mee in de uitdagingen en laten zij zien hoe SOVAK de cliënt centraal stelt, zonder scheinveiligheid te creëren.

Van harmonisatie naar optimalisatie

Albrecht van der Wier

Donderdag 16 juni 13:00-13:30

De implementatie van AFAS in je zorgorganisatie kan een impact hebben op de bedrijfsprocessen en je medewerkers. Tijdens deze sessie delen wij vanuit een klantcase wat er noodzakelijk is om AFAS succesvol te implementeren in je organisatie en hoe je het proces goed kunt sturen. Ook laten we zien hoe deze klant uiteindelijk van harmonisatie naar optimalisatie is gegaan. De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • Het harmoniseren van je organisatie en het opnieuw uitvinden van je interne processen;
  • De lessons learned van een goede AFAS implementatie;
  • De investering in het optimaliseren van AFAS en wat levert het je concreet op?

 

5 strategische keuzes voor de jeugdzorg van morgen

Siep Kosse & Ariënne Visser

Woensdag 15 juni 13:45-14:15

Vooral in de jeugdzorg is regionale afstemming belangrijk. Hierin spelen ICT en data een steeds grotere rol. Welke vijf keuzes moeten zorgbestuurders maken om te komen tot regionale zorg-ecosystemen die de zorg voor jeugdigen optimaal alloceren? Die – anders gezegd – meer tijd opleveren voor degenen die dat het meeste nodig hebben? Tenzinger directeur, Siep Kosse, en zorgbestuurder, Didier Dohmen, pellen samen de mogelijkheden van ICT en data af.

Blog24 jan 2022

Wachtlijsten in de zorg wegwerken?

Leer van de ‘first time right’ en ‘zero defects’-aanpak in andere sectoren

Al jarenlang kampen diverse deelsectoren van de zorg met wachtlijsten. Jeugdzorg, gz en ggz, verpleeghuiszorg, gehandicaptenzorg; overal staan cliënten lang op een wachtlijst. Soms zo lang dat ze vanzelf promoveren tot spoedgeval, waardoor de mensen op de reguliere wachtlijst nog langer moeten wachten. Alle betrokken stakeholders kennen het probleem, kennen ook schrijnende praktijkvoorbeelden, maar toch blijft geld altijd een issue. Daarom is het tijd om dit thema niet langer te bekijken door de kostenbril, maar door de bril van brede maatschappelijke opbrengsten.

Benjamin Veld

Zorgverslimmer bij Fierit

Bekijk profielBekijk profiel

Want al jaren gaan de debatten in politiek Den Haag vooral over de kosten van zorg. De gedachte achter de decentralisatie van jeugdzorg en thuiszorg naar gemeenten was dat door vroegsignalering zwaardere zorg voorkomen zou worden, wat zou leiden tot een bezuiniging. Die gedachte klopt ook wel. Er was bij het vaststellen van de budgetten alleen geen rekening gehouden met een sterk stijgende zorgvraag. Met als gevolg dat de huidige budgetten te krap zijn.

Het informele netwerk is overbelast

Dit leidt onherroepelijk tot een druk op gemeenteambtenaren die keukentafelgesprekken moeten voeren met cliënten. Zij zetten soms onbewust de verkeerde bril op. De bril: hoe kunnen we het netwerk rondom de cliënt zo mobiliseren dat zo min mogelijk formele en professionele zorg nodig is? In plaats van de bril: welke professionele zorg is nodig om de zelfredzaamheid van deze persoon, dit gezin of deze familie te vergroten? Er was daardoor onvoldoende oog voor het feit dat sommige cliënten het met hun informele netwerk alleen niet redden. Er was ook onvoldoende aandacht voor het feit dat het informele netwerk soms zo zwaar werd belast dat mantelzorgers het niet meer trokken. Omdat je als mantelzorger nooit tegen een kind, partner of ouder zegt ‘zoek het zelf maar uit’, vallen deze mensen uit op hun werk, ontwikkelen zelf aandoeningen die ze niet zouden hebben zonder de overbelasting en ga zo maar door.

Breng de gevolgschade in kaart

Daarom is het nu tijd om de gevolgschade eens te berekenen. Hoeveel kost het de maatschappij als we het capaciteitsvraagstuk in de gz en ggz, jeugdzorg, ouderenzorg en gehandicaptenzorg niet oplossen? Wat is de maatschappelijke impact van het huidige financiële beleid? Wat kost de vaak veel duurdere spoedzorg die nodig is doordat een wachtende cliënt niet op tijd is geholpen? Over hoeveel manjaren aan verloren arbeidsuren hebben we het doordat mantelzorgers uitvallen op hun werk of bewust minder uren gaan werken om mantelzorg te kunnen leveren?

Stel effectiviteit boven efficiency, kwaliteit boven kosten

Daarom is het tijd dat we als sector zelf de businesscase maken; een businesscase om aan te tonen wat het effect is op de totale maatschappelijke kosten als we het budget voor de zorg verhogen, zodat meer mensen de juiste zorg op het juiste tijdstip en de juiste plek ontvangen. Het is tijd om effectiviteit boven efficiency te stellen, om kwaliteit van zorg belangrijker te vinden dan de kosten. Want dan zullen veel van de dure escalaties niet meer nodig zijn en zal het verlies aan arbeidsproductiviteit van mantelzorgers als sneeuw voor de zon verdwijnen. Vraag het maar eens aan andere sectoren die focussen op ‘first time right’ en ‘zero defects’, zoals de producerende industrie. Zij kunnen je vertellen: een focus op kwaliteit leidt vanzelf tot kostenverlaging omdat de kosten van het herstellen van fouten hoger zijn dan de kosten die je eenmalig moet maken om ‘first time right’ te bereiken. Andersom leidt een focus op kosten tot meer fouten, meer rework en op lange termijn hogere kosten.

Kijk de kunst af bij de ziekenhuiszorg

Wil je inspiratie opdoen voor zo’n aanpak? Neem een voorbeeld aan de ziekenhuiszorg en aan alle belangengroepen daar omheen die momenteel allerhande cijfers ophoesten over de gevolgen van uitgestelde coronazorg. Zij presenteren zowel generieke als specifieke cijfers. Bijvoorbeeld: in 2020 zijn 4.000 minder nieuwe diagnoses van kanker gesteld. De diagnoses die wel gesteld werden, waren ernstiger. Zo is het aantal melanomen met uitzaaiingen naar de hersenen gestegen van 27 naar 41 procent (van alle uitgezaaide melanomen). Het zijn cijfers die in bijna iedere krant stonden en zelfs het tv-journaal haalden. Maak zo’n specifieke vertaling ook eens voor de ggz, jeugdzorg, ouderenzorg of gehandicaptenzorg. Hoeveel jongeren met een eetstoornis belanden door uitgestelde behandeling in het ziekenhuis? En hoeveel van hen overlijden?

Verbeteren begint met meten

Op hoog niveau ontstaat soms de neiging om te denken dat ‘het systeem nu eenmaal zo werkt’. Terwijl patiënten, ouders en behandelaren de wanhoop vaak nabij zijn. Waarom wordt een kind met kanker meteen behandeld, maar een kind met een eetstoornis aan zijn lot overgelaten? Als we als maatschappij en als zorgverleners echt willen dat hier iets aan verandert, dan moet je beginnen met meten. Hoeveel cliënten staan op een wachtlijst? Wat is hun diagnose? Hoe snel verslechtert hun prognose door uitgestelde zorg? Welke directe kosten brengt dat met zich mee? En welke indirecte kosten? Wedden dat de businesscase dan zo op tafel ligt?

Wil je weten hoe je kunt starten met meer en beter inzicht in je eigen wachtlijsten? Download onze whitepaper ‘Beter wachtrijmanagement met de Tenzinger wachtrijverslimmers.’

Neem contact op met Derkje

Benjamin Veld

Zorgverslimmer bij Fierit

Neem contact opNeem contact op

Meer over wachtrijmanagement

Whitepaper09 nov 2021

Beter wachtrijmanagement met de Tenzinger wachtrijverslimmers

De wachtlijsten in de zorg groeien al jaren. En hoewel iedereen het belang ziet van het goed meten van de werkelijke wachttijden, zijn het verstrekken van inzicht in wachttijden en capaciteit taken die in de meest zorgorganisaties worden overgelaten aan secretariaten of zorgadministraties.
Lees meer +
Opname06 jul 2021

Van wachtlijstbeheer naar zorglogistiek

Het ontbreekt in veel zorgorganisaties aan centraal inzicht in wachtlijsten, wachttijden of het aantal beschikbare bedden voor crisisopvang.
Lees meer +
Whitepaper15 dec 2021

Standaardisatie van contractafspraken

De afsprakenkaart; van chaos naar inzicht en overzicht

Om de financieel-administratieve afspraken tussen gemeenten en zorgaanbieders verder te standaardiseren is Ketenbureau i-Sociaal Domein in 2019 gestart met het project afsprakenkaart. Dit whitepaper is in samenwerking met het Ketenbureau i-Sociaal Domein tot stand gekomen.

Vereenvoudig financieel-administratieve lasten met de Afsprakenkaart

Het doel van dit project is om overzicht en inzicht geven in de contractuele afspraken tussen gemeenten en aanbieders betreffende de financieel-administratieve processen. 

In deze whitepaper lees je:

  • Over het ontstaan van het project;
  • Hoe dit project een rol kan spelen in het terugdringen van de administratieve lasten;
  • Wat de Afpsrakenkaart oplevert voor zowel zorgaanbieders als gemeenten.

Mail mij deze whitepaper

Vul onderstaand formulier in om de whitepaper te ontvangen.

10

Feb

10

Feb

Terug naar alle eventsLive uitzending10 Feb14:30

Voor klanten, relaties en geïnteresseerden

Zorgverslimmers Show

Dit evenement heeft plaatsgevonden op 10 februari 2022. Toen nog volop in lockdown was dit een online event voor onze opdrachtgevers, relaties en andere geïnteresseerden. Tijdens deze talkshow ging presentatrice Nicole Terborg in gesprek met inspirerende en spraakmakende Zorgverslimmers. Het thema dat centraal stond: Zorgverslimmen: hoe doe je dat? Hoe creëer je meer tijd en aandacht voor innovatie in de zorg? En onder het motto ‘voorspellen is beter dan genezen’: hoe zet je data in voor een betere jeugd- en pleegzorg?

De Zorgverslimmer award

Tenzinger nomineert ieder jaar 24 zorgverslimmers. Met deze award wil Tenzinger iedereen in de zorg aansporen om mee te blijven denken én werken aan een slimmere zorg.

Tijdens de show werd bekend gemaakt dat Yvette Roke de award van 2021 gewonnen heeft!

Brochure21 nov 2021

De Tenzinger Zorgapp

Houd meer waardevolle tijd over voor cliënten

Als zorgprofessional besteed je natuurlijk zo veel mogelijk tijd aan je cliënten en ben je het liefst zo min bezig met administratie en registratie. Maar als het dan tóch moet, dan natuurlijk zo comfortabel mogelijk. Daarom hebben wij de Tenzinger Zorgapp: hiermee heb je altijd en overal belangrijke informatie over je cliënten letterlijk binnen handbereik.

Snel inzicht in gegevens van jouw cliënt

Met de Tenzinger Zorgapp heb je met één klik alle informatie die je nodig hebt. Zo kun je op elk moment veilig gegevens vanuit het ECD bekijken én nieuwe informatie toevoegen. Je kunt dit direct bij de cliënt doen, zodat registratie achteraf niet meer nodig is. Het maakt niet uit of je op locatie werkt of altijd onderweg bent: onze app helpt je soepel door je dag heen!

In deze brochure lees je hoe de Tenzinger Zorgapp jou als zorgprofessional kan ondersteunen in je dagelijkse werkzaamheden.

Mail mij de brochure

Vul onderstaand formulier in om de brochure te ontvangen.

Ook interessant

Brochure18 dec 2024

Brochure CareQ: minder wachttijd, betere zorg

In deze brochure presenteren wij CareQ. CareQ is een slimme en innovatieve oplossing die speciaal is ontwikkeld om zorgorganisaties te helpen met de wachtlijstproblematiek. Geen eindeloze spreadsheets of handmatig puzzelen meer, maar een gebruiksvriendelijke oplossing die overzicht en rust brengt.
Lees meer +
Brochure25 sep 2024

De 10 belangrijkste voordelen van het ECD Fierit

Met ons ECD Fierit worden alle zorg- en administratieve processen geoptimaliseerd en kunnen gegevens op een betrouwbare wijze en volgens wet- en regelgeving worden uitgewisseld.
Lees meer +
Brochure06 jun 2024

Fierit voor de ouderenzorg

Download de brochure en ontdek wat Fierit voor jouw organisatie binnen de ouderenzorg kan betekenen.
Lees meer +
Opname11 nov 2021

Opname

Campus Tenzinger: Data & doen!

Donderdag 21 oktober vond de eerste live uitzending van Campus Tenzinger plaats. Het centrale thema in deze eerste uitzending was Data & doen in de Jeugdzorg en GGZ! We staan voor enorme uitdagingen in de zorg. Levert de inzet van een data-strategie de juiste oplossingen voor deze uitdagingen? Hoe komen we van grote dromen en goed nadenken naar het uiteindelijk doen om te werken met data in de zorg? Onder leiding van Aldith Hunkar praten Nellieke de Koning, Floortje Scheepers, Vivian Hemmelder en David Tom over hun dromen, uitdagingen en oplossingen om tot een slimmere en effectievere Jeugdzorg te komen.

Bekijk de opname

De thema’s voor de eerste Campus Tenzinger ‘Data en Doen!’

Aldith Hunkar gaat in deze uitzending in gesprek met:

  • Nellieke de Koning, bestuurder en kinder- en jeugdpsychiatier bij Levvel;
  • Floortje Scheepers, psychiater en Hoogleraar Innovatie verbonden aan UMC Utrecht;
  • Ervaringsdeskundige Vivian Hemmelder en medeoprichter van Gek van GGZ;
  • David Tom, Data Scientist bij 6Gorilla’s.

Over Dromen: welke dromen hebben we als het gaat om het verbeteren van de Jeugdzorg? Wat is het ideaalbeeld en in hoeverre kunnen we dit waarmaken?

Over Denken: aan de hand van prikkelende stellingen en frisse perspectieven bespreken we welke waarde data voor de zorg kan opleveren. Maar ook welke hobbels dienen we te nemen?

Over Doen: om te veranderen is actie nodig. Wat is er nodig om aan de slag te gaan en wat kunnen we nu al doen? Verandering begint immers bij jezelf.

Bekijk profielBekijk profiel

Kijk hier de live uitzending terug

Na het versturen van het formulier ontvang je een link om de opname terug te kijken

Whitepaper09 nov 2021

Van wachtlijstbeheer naar zorglogistiek

Beter wachtrijmanagement met de Tenzinger wachtrijverslimmers

Meer en beter inzicht in wachttijden en wachtlijsten, dat wil toch iedereen?

Onze wachtrijverslimmers zorgen voor inzicht

De wachtlijsten in de jeugdzorg, geestelijke gezondheidszorg, ouderenzorg en gehandicaptenzorg groeien al jaren. En hoewel iedereen het belang ziet van het goed meten van de werkelijke wachttijden, zijn het verstrekken van inzicht in wachttijden en capaciteit taken die in de meest zorgorganisaties worden overgelaten aan secretariaten of zorgadministraties. Deze (zorg)administratief medewerkers krijgen daarbij geen hulp van een professionele planningstool, maar moeten het doen met e-mail, telefoon en zelfgemaakte Excel-lijstjes. Wat kun je doen om de administratieve druk op dit gebied te verlagen en de juistheid van data te vergroten?

In deze whitepaper lees je:

  • wat de oorzaken zijn van het gebrekkige inzicht in data over wachtlijsten, wachttijden en capaciteit;
  • tot welke problemen decentrale en onjuiste data over wachtlijsten en capaciteit leiden;
  • hoe organisaties in andere sectoren capaciteitsberekeningen maken en daarop hun planningen baseren;
  • hoe jouw organisatie het wachtrijmanagement kan verbeteren met de Tenzinger wachtrijverslimmers;
  • welke rol IT-tools hierbij kunnen spelen.

Bekijk profielBekijk profiel

Mail mij deze whitepaper

Vul onderstaand formulier in om de whitepaper te ontvangen.

Ook interessant

Opname06 jul 2021

Van wachtlijstbeheer naar zorglogistiek

Het ontbreekt in veel zorgorganisaties aan centraal inzicht in wachtlijsten, wachttijden of het aantal beschikbare bedden voor crisisopvang.
Lees meer +
Whitepaper12 apr 2021

Grip op zorg door financiële sturing

In de whitepaper Grip op zorg door financiële sturing lees je hoe je meer grip krijgt op de bedrijfseconomische kant van het zorgproces, hoe je de zorgvraag beter kunt voorspellen en hoe je een realistische begroting maakt.
Lees meer +
Brochure30 jul 2021

Brochure De Ideale Zorgorganisatie

Onze visie op de Ideale Zorgorganisatie gaat ervan uit dat de belangrijke pijlers binnen een zorgorganisatie in balans zijn.
Lees meer +
Opname07 okt 2021

Opname

De optimale cultuur voor jouw zorgorganisatie

 

 

Het belang van een gezonde cultuur

In het tweede deel van de webinarreeks ‘Op weg naar de Ideale Zorgorganisatie’ nemen Derkje Andrée Wiltens en Quintijn Aman je mee in de IZO-pijler cultuur. Waarom is cultuur zo belangrijk in je zorgorganisatie? Is er binnen jullie organisatie sprake van een controle- of van een commitmentcultuur? En wat zijn de bouwstenen voor de ideale cultuur? Ontdek hoe het DNA van jouw organisatie het werkgeluk voor alle medewerkers beïnvloedt, en aan welke knoppen jij kunt draaien om jouw organisatie naar een hoger niveau te tillen.

Dit webinar vond plaats op 5 oktober 2021. Via het formulier kun je de opname opvragen en het webinar terugkijken.

Pjotr Oude Luttikhuis

Zorgverslimmer bij Fierit

Bekijk profielBekijk profiel

Kijk het webinar terug

Na het versturen van het formulier krijg je een link om het webinar terug te kijken

Terug naar alle eventsBeurs2 - 4 Nov09:30

Keep up the change

Zorg & ICT 2021

Dit evenement is geweest

Op 2, 3 en 4 november 2021 stonden we weer op de beurs en hebben we inspirerende theatersessies gegeven tijdens Zorg & ICT. Hieronder lees je meer over de theatersessies.

Samenwerken maakt starten met data toegankelijk

Dinsdag 2 november | 10.45-11.15 uur | Theater 2

Zorgorganisaties zien steeds meer de waarde van data. Ze willen data inzetten om processen te verbeteren en meer zicht op de zorginhoud te krijgen. Toch lijken velen het nog ingewikkeld te vinden om dit in de praktijk te brengen.

Om deze drempel weg te nemen is het goed om samen op te trekken. Want, hoeveel meer kennis krijg je als je deze met elkaar deelt? En hoeveel efficiënter kun je werken als je samen je logica ontwikkelt? Wij vertellen je in deze sessie hoe zorgorganisaties kunnen samenwerken om het werken met data toegankelijker te maken.

Sprekers: David Tom en Ruben Gies

 

De digitale revolutie – betere samenwerking voor de zorg van morgen

Dinsdag 2 november | 11.30-12.00 uur | Theater 1

Door de COVID-19 pandemie is het (nog) duidelijk(er) geworden dat een goede samenwerking met partijen in de zorg belangrijk is. Het uitgangspunt van onze visie op een zorg ecosysteem is de zorg beter maken voor de patiënt, aantrekkelijker voor de zorgprofessional en kostenefficienty voor de maatschappij.

Vaak blijft data tegenwoordig het containerbegrip data, waar verder niet veel mee wordt gedaan. Om de zorg van morgen te verbeteren is het van belang om deze data te koppelen en om te zetten in kennis. In deze sessie nemen wij je mee in onze visie op het zorg ecosysteem en hoe we samen kunnen werken aan de zorg van morgen.

 

Op weg naar de Ideale Zorgorganisatie: voor bestuurders met lef

Woensdag 3 november | 10.45-11.15 uur | Theater 1

De komende 20 jaar staat de zorgsector voor grote maatschappelijke uitdagingen. Zowel de zorgvraag als de zorgkosten nemen toe, met onvoldoende professionals om aan deze zorgvraag te kunnen voldoen. Om jouw zorgorganisatie mee te laten groeien met deze ontwikkelingen is een gezonde zorgorganisatie onmisbaar. Met een Ideale Zorgorganisatie heeft jouw organisatie een voorsprong voor de komende jaren.

Sprekers: Quintijn Aman en Marjolijn Beuker

 

Grip in je jeugdzorgorganisatie? Start met data uit je ECD

Woensdag 3 november | 11.30-12.00 uur | Theater 1

De data uit het ECD is voor een zorginstelling van belang om grip te krijgen op zorginhoudelijke en bedrijfskundige processen. Een goede ontsluiting van data uit het ECD zorgt ervoor dat je ieder moment van de dag inzicht hebt in hoe het ervoor staat met jouw organisatie. Tijdens deze sessie nemen wij je mee in de inzichten die data uit het ECD jouw zorgorganisatie kan bieden. We delen de laatste stand van zaken met betrekking tot de zorginhoudelijke mogelijkheden van kunstmatige intelligentie aan de hand van concrete voorbeelden.

Sprekers: Joep van Gorp en David Tom

 

Mikzo | Het meetinstrument voor een kwalitatief zorgplan

Donderdag 4 november | 10.45-11.15 uur | Theater 1

Meer dan 30.000 cliënten in ruim 250 verpleeghuizen en 15.000 cliënten in de thuiszorg hebben al een Mikzo plan. Het Mikzo is een methodiek waarmee (wijk)-verpleegkundigen en behandelaren samen met de cliënt en zijn of haar verwanten een zorgplan maakt. Dit zorgplan reist met de cliënt mee en maakt persoonsgericht en methodisch werken mogelijk.

Wij hebben het Mikzo volledig geïntegreerd in ons ECD Fierit. Ben je benieuwd naar deze methode? Schrijf je dan in voor onze sessie!

Sprekers: Mareille Hulshof (Tenzinger) en Sven Gutker de Geus (CareNext)

 

Opname03 okt 2021

Opname

AFAS optimalisatie in de zorg

Wij hebben veel ervaring met het optimaliseren van AFAS bij verschillende types zorginstellingen. Op basis van onze ervaring laten onze AFAS-experts zien waar optimalisatiekansen liggen en hoe je daar zelf mee aan de slag kunt.

Benut jij de mogelijkheden van AFAS optimaal?

Voor AFAS geldt wat voor heel veel softwarepakketten geldt: een gemiddelde gebruiker benut maar 20 procent van de mogelijkheden die de software biedt. En dat is ook niet zo gek, want de mogelijkheden in AFAS zijn ontzettend groot. Daarom helpen wij je een handje. In een aantal stappen leggen we uit hoe AFAS software jou helpt je dagelijkse werk makkelijker én leuker te maken.

Wij hebben veel ervaring met het optimaliseren van AFAS bij verschillende types zorginstellingen. Op basis van onze ervaring laten onze AFAS-experts zien waar optimalisatiekansen liggen en hoe je daar zelf mee aan de slag kunt.

Ook laten we zien wat de nieuwe functionaliteiten na de Profit 18 release zijn. Wist je bijvoorbeeld dat het registreren van thuiswerkdagen nu veel makkelijker is? En dat het in- en uitdienstproces van een medewerker nu volledig via vaste taken geautomatiseerd kan worden? Zelfs voor het versturen van een welkomstbos bloemen, kun je automatisch een taak laten genereren. Hetzelfde geldt voor de financiële periodeafsluiting. Het proces van bijvoorbeeld afletteren tussenrekeningen, btw-controles en rekening-courantverhoudingen kun je voortaan volledig borgen in Profit met een draaiboek, auditregels, workflows etc.

Mis al deze handigheden niet en laat je inspireren door AFAS-expert Dennis Hofman en Business Consultant Soleil Filarski tijdens dit webinar. Dit webinar vond plaats op 28 oktober 2021. Via het formulier kun je de opname opvragen en het webinar terugkijken.

Bekijk profielBekijk profiel

Kijk het webinar terug

Na het versturen van het formulier ontvang je een link om het webinar terug te kijken