Whitepaper19 okt 2021

Optimale registratie in Fierit

5 tips om de regeldruk te verlagen

Vanaf 2023 komt er jaarlijks 130 miljoen euro extra beschikbaar in de begroting om onder andere de werkdruk voor het zorgpersoneel te verlagen. Dat is mooi, want het is ook de hoogste tijd om eens flink te gaan bezuinigen op administratie.

Optimale registratie

Als wij niets doen aan de manier waarop wij in Nederland ons zorgstelsel hebben ingericht en wij de zorg willen blijven bieden
zoals we dat vandaag doen, hebben we in 2040 1 op de 4 werkende Nederlanders nodig in de gezondheidszorg. Je zult het met mij eens zijn dat dit absoluut onhaalbaar is.

Onlangs heeft Vilans heeft in een rapport de boosdoeners blootgelegd die verantwoordelijk zijn voor de regeldruk in de langdurige zorg. In dit whitepaper delen we een 5-tal bezuinigingen in administratie die we met elkaar moeten doorvoeren om die regeldruk daadwerkelijk naar beneden te krijgen.

Mail mij de brochure

Vul onderstaand formulier in om de brochure te ontvangen.

Ook interessant

Brochure17 mrt 2025

Brochure | Eén AI-app voor alle ECD’s – CarePilot voor zorg zonder beperkingen

Ontdek in deze brochure CarePilot: een slim AI-hulpmiddel ontwikkeld om administratieve lasten uit handen te nemen en ruimte te geven aan waar zorgprofessionals zo goed in zijn: het verlenen van zorg.
Lees meer +
Brochure27 feb 2025

Fierit voor de gehandicaptenzorg

Download de brochure en ontdek wat Fierit voor jouw organisatie binnen de gehandicaptenzorg kan betekenen.
Lees meer +
Brochure06 jan 2025

Fierit voor de ouderenzorg

Download de brochure en ontdek wat Fierit voor jouw organisatie binnen de ouderenzorg kan betekenen.
Lees meer +
Opname07 okt 2021

Opname

De optimale cultuur voor jouw zorgorganisatie

 

 

Het belang van een gezonde cultuur

In het tweede deel van de webinarreeks ‘Op weg naar de Ideale Zorgorganisatie’ nemen Derkje Andrée Wiltens en Quintijn Aman je mee in de IZO-pijler cultuur. Waarom is cultuur zo belangrijk in je zorgorganisatie? Is er binnen jullie organisatie sprake van een controle- of van een commitmentcultuur? En wat zijn de bouwstenen voor de ideale cultuur? Ontdek hoe het DNA van jouw organisatie het werkgeluk voor alle medewerkers beïnvloedt, en aan welke knoppen jij kunt draaien om jouw organisatie naar een hoger niveau te tillen.

Dit webinar vond plaats op 5 oktober 2021. Via het formulier kun je de opname opvragen en het webinar terugkijken.

Pjotr Oude Luttikhuis

Zorgverslimmer bij Fierit

Bekijk profielBekijk profiel

Kijk het webinar terug

Na het versturen van het formulier krijg je een link om het webinar terug te kijken

Terug naar alle eventsBeurs2 - 4 Nov09:30

Keep up the change

Zorg & ICT 2021

Dit evenement is geweest

Op 2, 3 en 4 november 2021 stonden we weer op de beurs en hebben we inspirerende theatersessies gegeven tijdens Zorg & ICT. Hieronder lees je meer over de theatersessies.

Samenwerken maakt starten met data toegankelijk

Dinsdag 2 november | 10.45-11.15 uur | Theater 2

Zorgorganisaties zien steeds meer de waarde van data. Ze willen data inzetten om processen te verbeteren en meer zicht op de zorginhoud te krijgen. Toch lijken velen het nog ingewikkeld te vinden om dit in de praktijk te brengen.

Om deze drempel weg te nemen is het goed om samen op te trekken. Want, hoeveel meer kennis krijg je als je deze met elkaar deelt? En hoeveel efficiënter kun je werken als je samen je logica ontwikkelt? Wij vertellen je in deze sessie hoe zorgorganisaties kunnen samenwerken om het werken met data toegankelijker te maken.

Sprekers: David Tom en Ruben Gies

 

De digitale revolutie – betere samenwerking voor de zorg van morgen

Dinsdag 2 november | 11.30-12.00 uur | Theater 1

Door de COVID-19 pandemie is het (nog) duidelijk(er) geworden dat een goede samenwerking met partijen in de zorg belangrijk is. Het uitgangspunt van onze visie op een zorg ecosysteem is de zorg beter maken voor de patiënt, aantrekkelijker voor de zorgprofessional en kostenefficienty voor de maatschappij.

Vaak blijft data tegenwoordig het containerbegrip data, waar verder niet veel mee wordt gedaan. Om de zorg van morgen te verbeteren is het van belang om deze data te koppelen en om te zetten in kennis. In deze sessie nemen wij je mee in onze visie op het zorg ecosysteem en hoe we samen kunnen werken aan de zorg van morgen.

 

Op weg naar de Ideale Zorgorganisatie: voor bestuurders met lef

Woensdag 3 november | 10.45-11.15 uur | Theater 1

De komende 20 jaar staat de zorgsector voor grote maatschappelijke uitdagingen. Zowel de zorgvraag als de zorgkosten nemen toe, met onvoldoende professionals om aan deze zorgvraag te kunnen voldoen. Om jouw zorgorganisatie mee te laten groeien met deze ontwikkelingen is een gezonde zorgorganisatie onmisbaar. Met een Ideale Zorgorganisatie heeft jouw organisatie een voorsprong voor de komende jaren.

Sprekers: Quintijn Aman en Marjolijn Beuker

 

Grip in je jeugdzorgorganisatie? Start met data uit je ECD

Woensdag 3 november | 11.30-12.00 uur | Theater 1

De data uit het ECD is voor een zorginstelling van belang om grip te krijgen op zorginhoudelijke en bedrijfskundige processen. Een goede ontsluiting van data uit het ECD zorgt ervoor dat je ieder moment van de dag inzicht hebt in hoe het ervoor staat met jouw organisatie. Tijdens deze sessie nemen wij je mee in de inzichten die data uit het ECD jouw zorgorganisatie kan bieden. We delen de laatste stand van zaken met betrekking tot de zorginhoudelijke mogelijkheden van kunstmatige intelligentie aan de hand van concrete voorbeelden.

Sprekers: Joep van Gorp en David Tom

 

Mikzo | Het meetinstrument voor een kwalitatief zorgplan

Donderdag 4 november | 10.45-11.15 uur | Theater 1

Meer dan 30.000 cliënten in ruim 250 verpleeghuizen en 15.000 cliënten in de thuiszorg hebben al een Mikzo plan. Het Mikzo is een methodiek waarmee (wijk)-verpleegkundigen en behandelaren samen met de cliënt en zijn of haar verwanten een zorgplan maakt. Dit zorgplan reist met de cliënt mee en maakt persoonsgericht en methodisch werken mogelijk.

Wij hebben het Mikzo volledig geïntegreerd in ons ECD Fierit. Ben je benieuwd naar deze methode? Schrijf je dan in voor onze sessie!

Sprekers: Mareille Hulshof (Tenzinger) en Sven Gutker de Geus (CareNext)

 

Opname03 okt 2021

Opname

AFAS optimalisatie in de zorg

Wij hebben veel ervaring met het optimaliseren van AFAS bij verschillende types zorginstellingen. Op basis van onze ervaring laten onze AFAS-experts zien waar optimalisatiekansen liggen en hoe je daar zelf mee aan de slag kunt.

Benut jij de mogelijkheden van AFAS optimaal?

Voor AFAS geldt wat voor heel veel softwarepakketten geldt: een gemiddelde gebruiker benut maar 20 procent van de mogelijkheden die de software biedt. En dat is ook niet zo gek, want de mogelijkheden in AFAS zijn ontzettend groot. Daarom helpen wij je een handje. In een aantal stappen leggen we uit hoe AFAS software jou helpt je dagelijkse werk makkelijker én leuker te maken.

Wij hebben veel ervaring met het optimaliseren van AFAS bij verschillende types zorginstellingen. Op basis van onze ervaring laten onze AFAS-experts zien waar optimalisatiekansen liggen en hoe je daar zelf mee aan de slag kunt.

Ook laten we zien wat de nieuwe functionaliteiten na de Profit 18 release zijn. Wist je bijvoorbeeld dat het registreren van thuiswerkdagen nu veel makkelijker is? En dat het in- en uitdienstproces van een medewerker nu volledig via vaste taken geautomatiseerd kan worden? Zelfs voor het versturen van een welkomstbos bloemen, kun je automatisch een taak laten genereren. Hetzelfde geldt voor de financiële periodeafsluiting. Het proces van bijvoorbeeld afletteren tussenrekeningen, btw-controles en rekening-courantverhoudingen kun je voortaan volledig borgen in Profit met een draaiboek, auditregels, workflows etc.

Mis al deze handigheden niet en laat je inspireren door AFAS-expert Dennis Hofman en Business Consultant Soleil Filarski tijdens dit webinar. Dit webinar vond plaats op 28 oktober 2021. Via het formulier kun je de opname opvragen en het webinar terugkijken.

Bekijk profielBekijk profiel

Kijk het webinar terug

Na het versturen van het formulier ontvang je een link om het webinar terug te kijken

Terug naar alle eventsLive uitzending21 Oct16:00

Live uitzending

Campus Tenzinger: Data en doen!

Campus Tenzinger

Dé talkshow die experts en bestuurders in de zorg prikkelt door in gesprek te gaan en te inpireren met verhalen. Campus Tenzinger staat voor kennis delen door het vertellen van persoonlijke verhalen. Actualiteiten en ontwikkelingen uit de zorgsector staan centraal.

 

Dit evenement is geweest.

Op 21 oktober 2021 was de eerste editie van Campus Tezninger. Het centrale thema in deze eerste live uitzending was Data & doen in de Jeugdzorg en GGZ! Onder leiding van presentatrice Aldith Hunkar gingen de tafelgasten in gesprek over de enorme uitdagingen in de zorg en hoe data hier oplossingen voor kunnen bieden. In de uitzending schoof Nellieke de Koning, bestuurder en kinder- en jeugdpsychiater bij jeugdzorginstelling Levvel, aan om te vertellen hoe Levvel data ziet als essentieel bij het steeds verbeteren en vernieuwen van zorg. Psychiater en Hoogleraar Innovatie bij het UMC Utrecht, Floortje Scheepers, zat aan tafel om haar visie op het gebruik van data in de GGZ te delen. Ook David Tom, directeur van de data scale-up 6Gorilla’s, en Vivian Hemmelder, medeoprichter van Gek van GGZ, deelden hun dromen, uitdagingen en oplossingen om tot een slimmere en effectievere Jeugdzorg en GGZ te komen.

 

Bekijk de uitzending

Opname27 sep 2021

De optimale structuur van jouw zorgorganisatie

In dit eerste webinar in de reeks ‘Op weg naar de Ideale Zorgorganisatie’ bespraken we de pijler ‘Structuur’. Business Consultants Iris Gielen en Rogier Venhoeven legden uit hoe en waarom structuur de ruggengraat van een organisatie is.

 

Bekijk de opname

In dit eerste webinar in de reeks ‘Op weg naar de Ideale Zorgorganisatie’ bespraken we de pijler ‘Structuur’. Business Consultants Iris Gielen en Rogier Venhoeven legden uit hoe en waarom structuur de ruggengraat van een organisatie is. Aan de hand van 5 ‘ruggenwervels’ deelden ze inzichten en tips hoe je de structuur kunt verbeteren.

Chantal Jannink

Zorgverslimmer bij Fierit

Bekijk profielBekijk profiel

Kijk het webinar terug

Na het versturen van het formulier krijg je een link om het webinar terug te kijken

Terug naar alle eventsWebinar28 Oct10:00

Webinar

Recht in de langdurige zorg

Dankzij wet- en regelgeving zijn er veel zaken goed geregeld binnen ons zorgstelsel. Sinds 1 januari 2020 zijn we twee wetten rijker: de Wzd voor de langdurige zorg en de Wvggz binnen de geestelijke gezondheidszorg. Beiden regelen onvrijwillige zorg, maar binnen een ander segment. Door deze ‘verzuiling’ vallen sommige cliënten echter tussen wal en schip. Helaas komen we nog steeds schrijnende gevallen tegen in de zorg en krijgen niet alle cliënten de zorg die ze nodig hebben omdat ze niet het ‘juiste label’ hebben.

Tijdens dit webinar op donderdag 28 oktober om 10:00 uur duiken we samen met Brenda Frederiks in de wereld van het recht binnen de langdurige zorg. Brenda is jurist en gezondheidswetenschapper en al sinds 1998 betrokken bij de rechten van kwetsbare mensen met een verstandelijke beperking en mensen met dementie. Zij zal haar expertise op het gebied van vrijheidsbeperking en de langdurige zorg met ons delen.

Brenda gaat in gesprek met Heike Brandes van Tenzinger. Heike is productmanager van onder andere het ECD Fierit en verantwoordelijk voor de content rondom onvrijwillige zorg binnen het ECD. In samenspraak met verschillende zorgorganisaties is de module Wzd ontwikkeld om de wet- en regelgeving zo goed mogelijk te vertalen voor de zorgprofessionals die uitvoering moeten geven aan deze wet.

De verbinding tussen de wetenschap en praktijk
In dit interactieve webinar leggen Brenda en Heike de verbinding tussen wetenschap en praktijk en denken mee over de wijze waarop zorgorganisaties zo zorgvuldig mogelijk om kunnen gaan met de rechten van kwetsbare personen. We duiken de praktijk in met een aantal casussen uit de ouderenzorg en gehandicaptenzorg.

Hiernaast delen we alle ins en outs over de Wzd en hoe we er op dit moment voor staan. Zo ben je na het volgen van dit webinar ook volledig op de hoogte van alle wijzingen die er nog aankomen.

Meld je aan voor het webinar

Sprekers

Heike Brandes (Productmanager bij Tenzinger) + Brenda Frederiks (Jurist en gezondheidswetenschapper)

Brochure13 sep 2021

Multidisciplinaire samenwerking

Het Fierit Medisch- en behandeldossier

Met de integratie van de medische en behandelgegevens in het cliëntdossier geven we ons multidisciplinaire ECD een verdere verdieping. Alle disciplines en betrokkenen kunnen in één dossier werken.

Eén cliënt = één dossier

Met het Medisch- en behandeldossier heb je altijd de juiste en meest relevante informatie over je cliënt tot je beschikking. Zo weet je precies wat er speelt en kun je jouw behandeling hierop aanpassen zodat deze effectiever is. Je kunt als arts of behandelaar eigen dossier voeren, maar ook belangrijke en relevante informatie delen met betrokkenen. Hierdoor kan er een integraal beeld worden geschetst en kunnen alle disciplines beter en gemakkelijker samenwerken en gegevens uitwisselen. Zo krijgt de cliënt de best mogelijke zorg!

In deze brochure vertellen we meer over het Medisch- en behandeldossier en delen we de belangrijkste voordelen die het voor jouw organisatie kan opleveren.

Mail mij de brochure

Vul onderstaand formulier in om de brochure te ontvangen.

Door op de button te klikken ga je akkoord met het Tenzinger privacy statement.

Ook interessant

Brochure17 mrt 2025

Brochure | Eén AI-app voor alle ECD’s – CarePilot voor zorg zonder beperkingen

Ontdek in deze brochure CarePilot: een slim AI-hulpmiddel ontwikkeld om administratieve lasten uit handen te nemen en ruimte te geven aan waar zorgprofessionals zo goed in zijn: het verlenen van zorg.
Lees meer +
Brochure27 feb 2025

Fierit voor de gehandicaptenzorg

Download de brochure en ontdek wat Fierit voor jouw organisatie binnen de gehandicaptenzorg kan betekenen.
Lees meer +
Brochure06 jan 2025

Fierit voor de ouderenzorg

Download de brochure en ontdek wat Fierit voor jouw organisatie binnen de ouderenzorg kan betekenen.
Lees meer +
Terug naar alle eventsWebinar11 Oct14:30

Webinar

Het gewone leven ervaren dankzij Triple-C

Gewoon leven. Dat willen we allemaal. Maar voor veel mensen met een (verstandelijke) beperking en gedragsproblemen is gewoon leven verre van vanzelfsprekend.

Het behandel- en organisatiemodel Triple-C is erop gericht dat ook zij ‘het gewone leven’ ervaren. De drie C’s staan voor: Cliënt, Coach en Competentie. Door menselijke behoeften als uitgangspunt te nemen, zorg je ervoor dat spanningen, stress en probleemgedrag afneemt.

De grondlegger van Triple-C
Hans van Wouwe (Hoofd behandeling bij ASVZ) is grondlegger van Triple-C en heeft onlangs samen met zijn collega Dick van de Weerd het boek ‘Triple-C, tot hier en verder’ uitgebracht. ‘In de medische traditie zijn we gewend om te diagnosticeren, classificeren en labelen. Dat zie je in de gehandicaptenzorg, maar ook in de jeugdzorg en de psychiatrie. De focus ligt op de stoornis, niet op de mens. Bij Triple-C ligt de focus niet op wat iemand heeft, maar op wat iemand nodig heeft.’

Schrijf je in voor het webinar
In het webinar op maandag 11 oktober 2021 om 14:30 uur deelt Hans de kennis en ervaring die zij de afgelopen dertig jaar op hebben gedaan. Hij neemt ons mee in de visie achter Triple-C en vertelt meer over hoe Triple-C een stroming is geworden bij tientallen zorgorganisaties in ons land. Heike Brandes (Product manager bij Tenzinger) gaat tijdens dit webinar in gesprek met Hans. Ook zal Heike meer uitleg geven over hoe Tenzinger deze methodiek inzet binnen het ECD Fierit.

Meld je aan voor het webinar

Sprekers

Heike Brandes (Productmanager bij Tenzinger) + Hans van Wouwe (Hoofd behandeling bij ASVZ)

Klantverhaal09 aug 2021

Klantcase

Het kinderdagcentrum van De Trans gaat live met Fierit

Samen met zorgorganisatie de Trans hebben we in vier maanden tijd de overstap naar het ECD Fierit voor hun kinderdagcentrum mogelijk gemaakt. Bij het kinderdagcentrum van de Trans kunnen kinderen tot achttien jaar met een ontwikkelingsachterstand of een (meervoudige) beperking voor dagactiviteiten, verzorging en behandeling terecht.

Na een jaar gewerkt te hebben met een andere oplossing heeft de organisatie gekozen om ook het kinderdagcentrum met Fierit te laten werken. We spreken Wim Haazelager (Projectleider bij de Trans) en onze collega’s Pim Post, Mareille Hulshof en Erwin Veneman hierover.

Kind & Jeugd binnen Fierit

Wim Haazelager vertelt ons meer over hoe het project is verlopen: ‘In november 2020 zijn we gestart met de eerste scoping en hebben we gekeken naar de mogelijkheden die Fierit kon bieden op het gebied van Kind & Jeugd. We hebben gezien dat zij hier de afgelopen jaren flink op hebben doorontwikkeld. Na de vergelijking met Fierit en de huidige oplossing hebben we de belangrijkste speerpunten op een rijtje gezet: het individuele ondersteuningsplan, MDO (Multidisciplinair Overleg), cliëntvolgsysteem, gespreksverslagen en cliënttevredenheid. Deze speerpunten waren voor ons het uitgangspunt om iets te creëren wat handzaam, efficiënt en effectief is voor onze medewerkers en de begeleiding van onze cliënten. We vinden het vooral belangrijk dat de oplossing niet te complex is en onze doelen voorbij loopt.’

Fierit laat zien wat onze medewerkers werkelijk nodig hebben

Wim vervolgt: ‘Onze collega’s zien nu al dat Kind & Jeugd van Fierit het werk makkelijker maakt. Fierit zoekt eigenlijk de toenadering naar onze medewerkers en laat zien wat ze werkelijk nodig hebben. Zo vinden we het een groot voordeel dat er in het MDO een workflow zit. Als je deze in concept invult dan wordt er automatisch een taakverzoek naar de desbetreffende gedragsdeskundige gestuurd. Deze gedragsdeskundige kan hier iets aan toevoegen en deze terugsturen. Onze medische dienst werkte al met taakverzoeken, maar voor de begeleiding, verzorging en 24-uurs zorg is dit nieuw.’

Optimalisatieslag

In 2015 heeft de Trans de keuze gemaakt voor Fierit. Wim vertelt hierover: ‘Ik weet nog heel goed dat wij deze keuze hebben gemaakt, omdat we vonden dat Fierit heel sterk is in de workflow in vergelijking met andere ECD-aanbieders. Dat vinden we nog steeds. We zijn nu ook binnen de Trans aan het kijken hoe we weer optimaal gebruik kunnen maken van deze workflow.

Hiernaast zijn we ook gestart met het inzetten van rollen. Alleen al binnen ons kinderdagcentrum hebben we te maken met bijna 50 medewerkers met diverse disciplines. Van activiteitenbegeleiders, gedragsdeskundigen tot aan fysiotherapeuten en logopedisten. Hier hebben we rollen voor aangemaakt en dit werkt gewoon perfect voor ons. Gedragsdeskundigen kunnen de rol Kind & Jeugd kiezen en met een druk op de knop omschakelen naar een andere rol met de bijbehorende informatie. Dit was echt een mijlpijl voor ons.

De grote optimalisatieslag die nu plaatsvindt binnen onze organisatie hebben we dus mede te danken aan dit project voor het kinderdagcentrum. Ik kan dus zeker concluderen dat er genoeg ambitie is en er mooie ontwikkelingen spelen binnen de Trans.’

De kracht van een goed team

Mareille Hulshof (Functional Consultant bij Tenzinger) vult hierop aan: ‘De mooie ontwikkelingen die nu spelen binnen de Trans, zouden niet mogelijk gemaakt zijn zonder het goede projectteam. De werkgroep van de Trans (het team van Wim) wordt gekenmerkt door enthousiasme, creativiteit, het denken in mogelijkheden en oplossingen en de kracht om door te pakken en keuzes te maken. Met als aanvulling hierop de functioneel inhoudelijk experts en goede projectleiding. Mijn collega Erwin Veneman was in staat om het ontwerp en de behoeftes van de Trans te vertalen naar een passende ECD inrichting. Dit bewijst maar weer eens de kracht van een goed team en natuurlijk de mooie software mogelijkheden. Vanaf de eerste dag bij de scoping, werd mij duidelijk dat we met de juiste workflow in staat zijn de medewerkers van het kinderdagcentrum te ondersteunen. Ontzettend leuk om te horen dat dit ook zo goed heeft uitgepakt.’

Erwin Veneman (Consultant bij Tenzinger) heeft samen met projectleider Pim Post het hele project tot in de puntjes begeleid. Hij vertelt hierover: ‘Het fijne en soepele contact met de Trans heeft ervoor gezorgd dat ik terugkijk op een hele mooie samenwerking. Iedere week bespraken we met de Trans waar we stonden in het project, wat er goed ging en of we tegen bepaalde punten aanliepen. Dit maakte het mogelijk om snel te schakelen en door te pakken. Dit is voor mij de perfecte werkwijze en aanpak in het begeleiden van grote projecten bij zorgorganisaties. Vanuit mijn rol zorg ik dat er duidelijke afspraken worden gemaakt en hou ik overview op het totale project. Ik ben eigenlijk de schakel tussen de vraag en behoeftes van de zorgorganisatie, mijn collega’s binnen het projectteam en de uiteindelijke oplossing.’

Wim sluit af met de mooie woorden: ‘De duidelijke scoping vooraf, de wekelijkse afstemming en de fijne samenwerking hebben ervoor gezorgd dat we dit project in een zeer korte periode succesvol hebben voltooid. We hebben ervaren dat alles, wat we in nog geen vier maanden tijd samen hebben neergezet, goed ontvangen werd door onze collega’s. Wat we nu hebben neergezet werkt goed en ik verwacht dat dit ook zal blijven in de toekomst. Hier durf ik mijn handen voor in het vuur te steken.’

Over de Trans

De Trans biedt zorg en diensten aan mensen met een verstandelijke beperking en aan mensen met een Autisme Spectrum Stoornis (ASS). Dit kan op allerlei vlakken: van intensieve zorg tot ondersteuning thuis en van logeerzorg tot dagbesteding. De Trans vindt dat cliënten moeten zo veel mogelijk hun eigen keuzes kunnen maken. Ongeveer duizend medewerkers zetten zich dagelijks in om de zorg en begeleiding voor cliënten zo goed mogelijk te organiseren.

Wij zijn Fierit

De slimme partner voor menselijke zorg.

  • Dé zorgverslimmers

    40+ experts in ict, data, zorg, consultancy en projectmanagement

  • 15+ jaar ervaring in digitalisering

    In ouderenzorg en gehandicaptenzorg

  • 170.000 zorgverleners

    Maken gebruik van onze oplossingen

Mareille Hulshof

Zorgverslimmer bij Fierit

Bekijk profielBekijk profiel

Heb je vragen over Kind & Jeugd in Fierit?

Stel een vraag aan Mareille:

Interessante artikelen

Klantverhaal01 jul 2025

SEIN boekt grote stappen met applicatiebeheer van Fierit: “We hebben echt een sprint gezet”

Toen SEIN zonder interne applicatiebeheerder kwam te zitten, bood Fierit uitkomst. Met hun deskundige aanpak, domeinkennis en proactieve support zette SEIN grote stappen richting een toekomstbestendige ECD-omgeving. In dit verhaal spraken we manager Stijn de Geus (SEIN) over hun ervaring.
Lees meer +
Klantverhaal19 mei 2025

Hoe Bergweide met applicatiebeheer van Fierit efficiënt blijft als kleine zorgorganisatie

Bergweide is een kleinschalige zorgorganisatie waar alles draait om persoonlijke zorg en efficiënt werken. Met een compacte organisatie kiezen ze bewust voor externe ondersteuning. Voor het applicatiebeheer van hun ECD vonden ze in Fierit een betrouwbare en passende partner. Zorgmanager Monique Ekers deelt haar ervaringen.
Lees meer +
Klantverhaal07 mrt 2025

Saxenburgh live met cliëntvolgsysteem: efficiënter werken en betere dataveiligheid

Saxenburgh heeft met succes het nieuwe cliëntvolgsysteem (CVS) in gebruik genomen. Dit systeem zorgt voor minder administratieve lasten, minder dubbelingen en een efficiëntere werkwijze. We spraken een aantal belangrijke betrokkenen over de livegang en hun ervaringen.
Lees meer +

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Zo ben jij elke maand op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in de zorg!

Door op de button te klikken ga je akkoord met het Fierit privacy statement