Neem vrijblijvend contact op
Bel +31 88 648 10 12

Rapport Plus Basis


Deze training aanvragen

Training Rapport Plus Basis



Rapporten worden veelvuldig gebruikt binnen Cura. Het is een ideaal middel om informatie vanuit verschillende plekken binnen Cura te bundelen en overzichtelijk weer te geven. Niet alleen de directe zorgmedewerker gebruikt deze informatie, ook management kan rapporten gebruiken voor cruciale informatie inzichtelijk te krijgen. Maar hoe werkt dat eigenlijk, zo’n rapport? Hoe is een rapport opgebouwd en… hoe maak je dat eigenlijk?

Tijdens deze ééndaagse training neemt een specialist van Fierit je mee in de wereld van Rapport Plus. Je kunt na het volgen van deze training zelf overzichten bouwen, maar ook bestaande overzichten aanpassen.

 

Onderwerpen van de training

Deze training begint bij de basis en geeft jou als applicatiebeheerder inzicht in de mogelijkheden van rapport plus. In ieder geval onderstaande punten zullen de revue passeren:

  • Informatieprofiel
  • Opmaak (lettertypen, filters)
  • Gegevens vanuit meerdere tabellen koppelen
  • Formulieren en vragen afdrukken
  • Filters en beheer

Je hoeft tijdens deze training niet alleen maar te luisteren; het meeste leer je natuurlijk van zelf doen! Je gaat dan ook aan de slag met het maken van een rapport voor jouw eigen zorgorganisatie! Dat kan natuurlijk een oefening zijn, maar misschien heb je al een overzicht wat ligt te wachten? Tijdens deze training is volop mogelijkheid om hiermee aan de slag te gaan!

Aanvullende informatie

Deze training is bedoeld voor applicatiebeheerders die al enige tijd met Cura werken. Je hebt al enige kennis van tabellen en formulieren en wil deze informatie graag overzichtelijk samenbrengen. Wil jij zelfstandig aan de slag met bestaande rapporten of zelf nieuwe rapporten maken? Dan is deze training zeker de moeite waard om te volgen!

Je kunt deze training aanvragen via servicebureau@fierit.nl (max. 8 personen)