Neem vrijblijvend contact op
Bel +31 88 648 10 12

Het beleid van Fierit in verband met het coronavirus

Vanzelfsprekend houden we de ontwikkelingen in verband met het Coronavirus goed in de gaten. We stellen je graag op de hoogte van ons beleid en onze maatregelen. Deze maatregelen gelden vanaf maandag 16 maart tot en met 6 april. We laten ons leiden door de adviezen en richtlijnen van het RIVM en hebben hierbij de update van zondag 15 maart meegenomen. Indien deze richtlijnen veranderen, stellen we onze maatregelen zo nodig bij.

We blijven in de lucht

Al onze dienstverlening en activiteiten gaan door. Onze software draait volledig in de cloud en is beschikbaar vanaf elke werkplek. Ook als je je medewerkers thuis laat werken. Ons ICT-team en onze hostingpartner zorgen voor de continuïteit en beschikbaarheid zoals je die van ons gewend bent. Customer Services blijft bereikbaar. Onze medewerkers helpen je graag via ons klantportaal.

Onze afspraken gaan door

We weten dat onze dienstverlening belangrijk is voor onze opdrachtgevers. Afspraken en eventuele trainingen bij of met onze opdrachtgevers vinden zo veel mogelijk online doorgang. Hierbij hanteren we de RIVM-richtlijnen. We nemen bij elke afspraak vooraf contact op om mogelijke alternatieven zoals telefonisch of online overleg haalbaar en/of gewenst is. Afspraken verplaatsen we alleen als dat echt niet anders kan. Op onze dienstverlening kun je dus blijven vertrouwen.

Heb je vragen? Neem contact op met je Accountmanager of met Customer Services via +31 88 648 10 10.